onsdag 13 februari 2013

Går de framåt?

Idag känns som en sån dag när man känner att saker och ting går framåt. (tack och lov) Annars har det känts som att man står och stampar på samma ställe hela tiden vilket skapar otrolig frustration.
 

Torsdag den 7feb var jag på Thaiboxning för 1a gången med Therese http://thaiboxningtmt.se/start/

Igår på min rast så sprang jag upp på Budo&Fitness på gatan ovanför och köpte handskar, benskydd, tandskydd. sen när han skulle ta betalt så sa han att han "kastar in" ett par lindor med. Och jag tog 2st swebars som jag inte smakat som han la längst ner i påsen och handskar + benskydd överst. Sen började han prata protein och jag fick provsmaka 2st. En som smakade bananaskids och en som smakade päronsplitt. Rätt fräna! :) Sen tog han betalt 850:- (handskar 395:- och benskydd 455:- = 850^^) Så han glömde ta betalt för tandskydd + mina 2 swebars (lindorna fick jag ju). Så jag ska gå dit när jag får möjlighet och göra rätt för mig för han var så trevlig så kändes bara dumt att blåsa honom.


Igår var jag Therese och Amanda på min 2a lektion i Thaiboxning och jag betalade terminsavgiften. Så hädanefter kommer jag gå minst 2ggr/v Thaiboxning. Yippi! :D Första träningen så var Ton ledare och igår så var det Emil. Första lektionen var mycket flummigare än andra. Första så hade han inte riktigt koll på vad han gjorde (tränaren) och var inte tillräckligt tydlig med instruktionerna. Även om jag tyckte det var kul och svettades som en gris så var andra lektionen mer kämpig med armhävningar och grejjer emellan slagen :)

Har nu fått gått upp lite i tid from denna vecka. Så nu jobbar jag 9-14.30 (Tot 5tim/dag, 100tim/mån) Så de drar väl upp min lön lite :) Har även sökt 9 andra extrajobb (vissa vet jag dock inte om jag har erfarenheten för, men man kan ju alltid söka) Sen finns det även en till plan som bygger på lite hälsoprofiler + kost m.m men det är lite hemligt än så länge :P

Ja i övrigt då.. Min terapi går väl framåt. Dock så är det fortfarande en jäkla massa skit som tynger mig. Saker går framåt men i snigelfart. Polisen har fortfarande inte hört av sig! (sen i julas) Så jäkla kassa. Har inte de minsta tilltro till polisen (har nog aldrig haft heller) de gör mer skada än nytta. 


I övrigt så har jag köpt en ny telefon. Så jag har nu en Xperia V med halebop rubbet som abonnemang (jävla fult ord! :P haha!) Det känns iaf lite kul! Så nu har jag och Robert likadana :P


Nu smsade för övrigt Robert som kontaktade polisen imorse. Det kommer inte göra nåt. Förvånande... NOT! 5års preskriptionstid.. Tur jag ska på möte idag.

Vad snabbt humöret kan ändras. En nu tjurig Ninni säger Heippa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar