måndag 10 juni 2013

Måndag

Åter till verkligheten med huvet fullt av massa dåliga tankar.

Lyssnade på deppmusik både igår och idag. Sån musik man inte ska lyssna på när man är nere. Men jag måste, det är som en drog nästan. Ska jag ner på botten ska de slå hårt. Nu är mina enda tankar att sitta i badkaret och duscha i skållande vatten och bara sluta tänka. Alternativt dricka alkohol tills livet känns en aning lättare. Eller bara sova. Har använt stilnoct 3 dar i rad nu. Jag hoppas det är en fas. Jag skulle inte vilja fastna. Men det är så skönt att bara kunna ta en när man ligger i sängen och tankarna bombarderar mig. 

Hur blir sommaren? Får jag något jobb? Kommer R få jobb? Kommer R plugga? Kommer vi ses något? Kommer vi ses för mkt? Kommer jag hitta jobbet jag vill ha? Vad vill jag jobba med? Hur kommer mötet på onsdag att gå? Kommer jag nånsin bli skuldfri? Kommer jag nånsin bli skadefri? Kommer mitt hår nånsin bli fint? Kommer jag kunna operera mig snart? Kommer JAG nånsin bli fin i mina ögon? Kommer vi skaffa en bebis? Kommer vi förlova oss? När kommer jag att få vara lycklig?

Världen är inte bra idag. Jag hatar allt och alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar