fredag 12 april 2013

Vit målarfärg och klickgolv

Det är väl ungefär det jag tänker på nu om dagarna. Jag måste hem och göra klart. Göra klart så att jag kan gå vidare till nästa steg. Det steget är här alldeles för snabbt snart. Jag känner mig inte riktigt förberedd.

På måndag börjar något stort som jag tyvärr inte kan berätta om än, men det tar också mycket av min tid. Planera planera så allt passar in i min ram för vad som ska hinnas under en och samma dag. 

Och det här med att hinna med. Jag förstår ärligt talat inte hur folk gör. Jo jag vet man måste prioritera hit å dit men va fan! Nån måtta får de väl ändå va. 

Inatt var inte en bra natt. Jag hade ont i magen redan igårkväll för jag kände att nåt var inte riktigt bra. R somnade och jag låg vaken och spelade candy crush. Jag hade tagit en Lergigan (ja, jag tar diverse mediciner för ditt och datt.. Jaaaa jag vet vissa är knark men jag måste. Ladidaaa) men den hjälpte inte nåt igår (blir ibland trött på dom) men inte igår. Jag förstod natten skulle bli jävlig. 5.15 slog jag upp ögonen och skrek i panik rakt ut och på 1 millisekund hade jag vänt mig om och slagit på R i paniken att han var tvungen att rädda mig ur min mardröm. Han försökte lugna mig och sa det bara var en dröm. Jag kände min puls i 4000 bara rusade. Jag försökte lugna mig men det enda jag tänkte på vad klart och tydligt allt i drömmen var. Jag skrev ner allt och blev skräckslagen över att jag minns så himla detaljrikt och att allt kändes så äkta. Jag ska skicka det till min terapeut och prata med henne om det i veckan. Jag vill inte skriva det här för sånt bör inte läsas eller tänkas av någon annan än mig själv. Jag vill inte att nån ska känna samma äckel som jag gör. Jag tog en Oxascand i hopp om att ångesten skulle släppa lite. R´s klocka ringde kl 6. Han for 6.30. Jag somnade om. 9 skulle jag va på jobbet. Jag var stenad. Cyklade ner och var framme 9.30 Usch.

Jag fick massage av V idag och hon sa att mina ligament i knäna måste vila.. Jag kan inte vila. Har inte tid med det. Det här med tid. Det är svårt. Hur får man ihop det?

Aja, nu är herrn hemma så jag måste väl laga nå mat. Vi har färdiga ribs i kylen som man värmer i ugnen. Undra vad fan man äter till det^^

Ha en bra helg och messa mig om de händer nå fränt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar