tisdag 28 maj 2013

Jobb, alkohol och beslut


Blev en liten Sangsom/cola grogg nu. Jag är på ett konstigt humör. 

Fick beslut igår. Det kommer bli åtal av det hela. Förhör å allt i rättegång. Ska man skratta eller gråta? Patetiskt att det tagit så lång tid. Så sinnessjukt energikrävande prövning har jag aldrig gått igenom och som det känns nu så har det bara börjat.. 

Jag har slipat lite i hallen. Jag och R har sagt att vi inte ska spackla alla tapetskarvar utan bara slipa hela väggen för att rugga upp en yta (då tapeterna har lite struktur så blir det lite wierd att bara spackla skarvarna då den ytan då efter målning blir slät och inte övriga tapeten) Men jag orkade inte ens slipa. Jag kan inte hålla tag i slipklossen för mina muskler i underarmarna krampar och jag tappar greppet. 

Får se när R kommer hem idag. Jag skulle vilja ha lite adrenalin. Ska fråga om vi kan åka lite hoj.



30 Maj 2008 komme denna donnan förbi och berättade hon va gravid. Tiden går så fort! Du är saknad här nere i Söder My Love!



1 Juni 2008 var vi illervakt till lilla B! :) Saknad.


Jag sitter och kollar på min dayvievs och blir sentimental av gamla saker. Blö. Kapten röd spelas från The Voice kanalen på radion.  http://www.youtube.com/watch?v=0gsyuT5NYN4

Aja, nu blir det städa bort lite. Ha en trevlig kväll alla.

2 kommentarer:

  1. Min kära vackra dam, du är ju söt mer än ofta. jag saknar dig enormt. de finns inte ord som kan förklara. snart ses vi! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Naw! Kärlek till dig! Ja de är inte många dar nu! :D

      Radera