onsdag 8 maj 2013

Låt Juni va min månad

Ja Maj har ännu inte bjudit på nåt fränt, bara massa kostnader. Som nu känns helt i onödan. Jag sitter med gråten i ögonen och vill bara bort. Robert jobbar över. Han har nog fått delarna till sina hojjar nu som han ska fixa. En av dem (Bmw s1000rr) Som han ska köra i sommar :) (Ska sättas ihop)




Den andra är en Suzuki Gsxr 750 som han ska sälja. (Byte av bromsskiva m.m)



Så nu har jag lagat mat å städat undan. Jag har så ont i kroppen. Mina händer är helt bortdomnade så jag höll inte på få upp mjölkpaketet, vilket i sin tur ledde till att jag blev ledsen för orken är inte med mig.

Den 31maj kommer vi upp till Umeå en sväng. Händer tusen saker men mest att Lilla V fyller stora 1år! Ska bli roligt att träffa alla igen.

Vad jag önskar att jag kunde berätta vad som händer med mig. Ni kanske tycker jag är astöntig som gnäller om att jag har ont i min kropp och har stört lite pengar. Men det jag pysslar med kostar en jävla massa pengar och energi. Det är roligt ibland, men ibland så vill jag bara gråta och hänga mig.

Nu ska jag ta en temugg och kolla hockey. Tyvärr så är inte mitt halsonda över än och vaknar svintidigt och måste kliva upp och kraxa och snyta mig för att kunna somna om.

Förresten så blev vi ju sjuka för att det blev så tvärkallt hemma. Men jag har kommit på att de jävla nötterna har ju stängt av våra element!? WTF liksom? Dårar! Jag är en frysande individ som behöver minst 20 grader varmt!

På lördag ska det bli roligt. Då ska jag fara och kolla på då Danne ska tävla i styrkelyft. (R ska jobba...) Kanske till och med bygger upp nån form av längtan tillbaka till styrkelyftet. Vi får se! :)

Nä nu får de väl va gnällt nog. Men jag vill att R ska komma hem nu. Vill kramas. Och kanske gnälla om min dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar