onsdag 30 maj 2012

vill ha injicerad glädje!

ja nu har jag spenderat 2 timmar till att håla och sortera papper! helvete! vindelns folkhögskola gillar att ge ut luntar med papper och var ska jag he allt? har nu 2 pärmar + hpi-pärmen. jag behöver minst 2 pärmar till för att de ska bli nån jävla ordning!


ursinnigt arg idag, allt bara jävlas å inget blir mindre jobbigt. drömde en hemsk mardröm imorse så vaknade i paniken 7.30 å trodde min värld gått under. handlade såklart om robert. om vad vill jag inte gå in på men de var sjukt otrevligt. 


måste nu gå bort på skolan och hämta nå pärmar å mina handdukar uppe på massagen som jag glömt. sen göra en hpi på jonathan nån dag. måste komma ihåg de. jag måste öva! annars är jag nog helt lost om jag ska göra de på telge senare. 


ge mig pepp människor! jag behöver kärlek. 


bröllop den 4 augusti jeanette och anton. ska bli roligt att se dom igen. 


nu ska jag betala mina räkningar och bli mer nere för kommer va pank även efter denna lön. kul kul.


vill ha glädje injicerat i min kropp. ge mig!

3 kommentarer:

  1. Ninni, Ninni, världens bästa Ninni. Vackrast, starkast och helt underbarast! En stor kram till dig! <3
    /Vero

    SvaraRadera
  2. NAW fina Vero! tusen tack de värmde i hjärtat! stooooor kram! <3

    SvaraRadera
  3. Ninni, du har alltid all min karlek! De ar du och jag majken, du och jag! <3

    SvaraRadera