lördag 19 maj 2012

Viiiiirus!

men du skojar inte... vad är de med min dator? den går inte stänga av. för den dör inte! uppdateringen på vad som nu ska göras måste vara stor som fan eller så är nåt galet. och jag gissar på de sistnämnda eftersom saker inte verkar gå som smort nu om man så säger.

komme hem för ett tag sen. jobbat 17.30-22.15 idag. (ca 800:- efter skatt! wohoo!)

är såååå jävla surt att sitta här uppe idag. vill vara nere i södertälje och festa med folket. johan fyller 20 och de lät som att dom har asskoj.

jag körde igenom umeå efter jag slutade jobbet och kolla på allt folk osv. trots allt kulturnatta. sen drog jag hem. nu sitter jag här med ett jäkla alkoholsug och vill bara ha den 31 maj nu!

20= 11dar
21= 10dar
22= 9dar
23= 8dar
24= 7dar
25= 6dar - Skolavslutning!
26= 5dar - jobb näst sista dan på maxi.
27= 4dar - jobb sista dan på maxi.
28= 3dar
29= 2dar
30= 1dag
31= DAGEN! Robert kommer :) Kärlek!

de är sånt här jag nu gör om dagarna. har nedräkning tills jag får se honom igen. jag längtar inte till något annat. min fina.

frågetecken surrar i huvet. tvekan. rastlöshet. jag kan inte sammanfatta med ord. men känslan är inte bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar