tisdag 15 maj 2012

Avklarat

dagen startades med lite hjärt&lungräddning. de var roligt. de är grymt jobbigt att hålla på att öva det! underskatta det inte! klarade det iaf så de kändes bra :) sen så är vattengympan avklarad idag med och de gick bra också^^ jag freewheela litegrann till låtarna Sexy and I know it med LMFAO och J'adore Hardcore med Scooter. De var skoj.

nudå.

boxats med ledning av vero med några till deltagare kl 16-16.45

tryckte i mig ett helt baconpaket med lite pasta efteråt^^

och nu då.

pengar i huvet. känns kasst. 0kr både på bilkontot och sparkontot. min buffert har totalt försvunnit med resor neröver och den trasiga bilen. blööööö! ska hämta polon förhoppningsvis på torsdag. då blir det -2500:- sen har jag några futtiga ören att leva på tills lön.

ska jobba tors, fre, lör... har ingen mat att laga till matlådor. har inte råd att köpa mat. leva på pulver känns lite overkill men de är nödlösningen.

försökte sortera papper. gjorde hål i alla, men satte inte in ett enda ett i någon pärm. fick ångest och bara la mig raklång på sängen. hittade ett brev från http://www.gilda.se/Utbildningen.aspx 
där jag hemskt gärna skulle vilja gå. men även http://www.axelsons.se/spa-terapeut verkar intressant. de kostar att ligga på topp om man så säger^^

nu har jag pratat med robert. hans hoj har gått sönder redan... hans tur med fordon är inte ens lite roligt. kom kosta typ 10 000:- å laga om han inte hittar delar begagnat nånstans. kasst.

imorrn steputbildning. jag är nervös.

pratade med sigge idag med (chefen i södertälje) och vi la upp lite schematider osv. jag hoppas verkligen folk bokar hos mig. annars kommer jag inte få jobba. och inget jobb betyder inga pengar.

jag tror jag vill sälja min bil. har sagt det flera ggr. men jag känner inte att jag har råd att äga en bil för tillfället. ska nog surra med bror om de imorrn om han orkar komma och formatera om min dator.

påtal om imorrn. är mycket då. ringa och höra om min bil, ringa försäkringsbolaget, steputbildning, tvätta, försöka komma på hur jag ska laga mat på ingen mat, formatera om datorn, kolla igenom alla hårddiskar. it goes oooon and on...

nä fan.

gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar