söndag 6 maj 2012

Buuua!

Har suttit under dagen och försökt skriva ihop min föreläsning jag ska ha på fredag. gick sisådär. var valfritt ämne så jag bestämde mig igår för att ha om skönhetsideal och plastikkirurgi. men att liksom få ihop de är klurigt. var kommer idealen ifrån? vad kan man operera (jo typ allt^^) vad kostar de. komplikationer osv. men de är lite flumm att försöka skriva ihop de.

om 3 dagar då ska de formuleras ord i min mun som jag bara haft i mitt huvud i såå många år. hur ska tankarna formas till ord? har en lista på saker som jag vill få fram. har inte vågat kolla på den sen jag var hos psykologen i torsdags. ständiga tankar om hur de kommer bli snurrar dygnet runt. sjuka mardrömmar. dagarna känns som att dom är oändligt långa. är så slut i huvet när dagen börjar närma sig sitt slut.

kroppen förfaller. måste klippa mig, håret är asslitet och är bara trassel. kan inte göra nåt med de längre. jag orkar knappt raka benen. blö!

pank. hatar pengar. måste ut med 5000:- på onsdag för självrisken med bilen.. 5000:- som jag inte ens har. :( eller så har jag inte råd att betala hyran och bilen den här månaden. hurra...

får tårar i ögonen bara tanken slår mig. jävla pengar. har funderat på sälja bilen bara för att bli av med en utgift. tänk annars sen då jag bor med robert. hyra, bil, csn... kommer aldrig funka. värdelöst.

min fina robert. jag är så rädd att tappa honom. känner mig skitjobbig verkligen. svartsjukan som blivit så mycket större när jag började känna mig ful och dålig igen. är pga de på onsdag som gör mig knäpp. är inte roligt för 5 öre! inte ens 1 öre.. han frågade idag om jag sku jobba i helgen. jag svarade nej men vi har öppet hus på lördag på skolan. denna vackra människa frågade då om jag ville att han skulle komma upp. lyckan! han kommer på fredag. jag hoppas jag samlat mig efter onsdagen då..

nu skype med emma! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar