tisdag 29 maj 2012

Känns inte bra nu

formaterade om datorn igår. eller inte jag (helt okompetent på det området) fick hjälp. tusen tack!


idag. sortering av kläder m.m hos föräldrarna. jag har för mkt. men jag kan inte kasta alla kläder osv.


nu på elevhemmet. saker överallt. kan inte kasta det heller. vill ha kvar men kanske inte he i södertälje hos robert. blir för mkt. dilemmat igen. att flytta in hos någon. som redan äger allt. kommer bli att pytsa ut saker i tvärålund och i lilla 1an i umeå som robert får den 1juni. sen att ta med kläder och skor ner till honom. men de andra då. de som man vill ha med för att man blir glad direkt man ser på saken. var ska de sakerna va.


varför kan jag inte bara vara lycklig att jag nu kommer få va med honom. jag försöker se framåt men nu är jag bara nere igen för att de känns konstigt. ostyrbart. 


har blodsockerdip nu som gör jag blir tjurig och inte kan tänka klart. ätit för lite idag men aldrig är de roligt att va på deff. 
4 hårdbrödmackor, lite keso, 3ägg, 2glas mjölk, lite köttsoppa, 
3 vattenmelonskivor är allt jag ätit idag. 


andningsuppehållen blir tätare. kanske måste kolla upp saken. 
eller är jag paranoid. nej jag vet vad jag känner.


jag vill byta ut mitt liv. men spara robert. får man det? sen några andra väl valt viktiga människor. resten får va.


sova nu. chuuurig dam.

2 kommentarer:

  1. du är bäst pajken! <3
    (och du hade definitivt varit en av dem jag hade sparat om jag hade fått välja!)
    krama!

    SvaraRadera