söndag 13 maj 2012

tankar

gjorde min föreläsning i fredags om skönhetsideal och plastikkirurgi och om jag ska va ärlig så är jag fett nöjd med den. den uppskattades mycket och många tyckte tom att jag borde föreläsa om de fler gånger. tex för ungdomar osv. så de känns roligt att nåt man gör är uppskattat iaf.

hann både va förbi Simon och käka middag i fredags och hälsa på älskade Annis, Felice och deras kusin som hette. hmm. fy vad dåligt av mig. nåt på P kanske? nä vete tusan. men trevligt var de då iaf :) kl. 21.30 hämtade jag upp Robert från flyget :D for tillbaka till Anna å satt där å surra till 23. sen hem till vindeln å sova.

lördagen spenderades med att va på den kyliga (blåste som fan) öppet hus dagen på skolan mellan 11-15 (9-11 var de förberedelser) men de var trevligt. Roberts mamma, lillasyster Louise och lillebror Tor komme och hälsade på. sen komme Crydd å vi umgicks, käkade lite stenugnsbakad pizza från bagarstugan! ASNICE! sen lagade vi middag på elevhemmet jag, Robert och Crydd. fläskfilé med strips! de var så gott :D 21-23 blev de bio. Jag, Robert, Crydd å Linnéa var och såg Avengers i salong 3 med 3D-version. den var rätt bra men jag somnade tusen ggr :P jag är så kass på hålla mig vaken till film!^^ efter skjutsade Crydd hem oss till vindeln igen å bara å sova igen.

Idag så for vi å hälsade på Lucas och Lars i hällnäs och fick lunch där. grillad kycklingfilé och halloumi med rotsaksgratäng. asgott! halloumi är ju grymt!:) sen for vi till åmsele å hälsade på en sväng hos Helené, Jonathan och Theo. fikade lite å for sen tillbaka till hällnäs. därefter direkt till umeå för att skjutsa Robert till flyget som gick 17.20 :( usch! detta var sista gången som vi skiljdes åt. nästa gång så åker jag med ner! :D

25maj har jag skolavslutning. inse att det är 8 skoldagar dit! galet!

den 31maj kommer Robert upp igen och stannar ett tag :)

den 6e juni så åker jag med Robert ner till södertälje för att stanna :)

är lite saker som ska göras innan jag slutar skolan dock. ett arbete om proteiner. vattengympaexamination på tisdag. steputbildning på onsdag. sen vet ja inte om de är nå mer. ska jobba tors, fre, lör denna vecka och ons, lör, sön nästa vecka.

har skrivit ihop lite jobbtider som jag tror jag kommer jobba där nere. (får lägga mitt egna schema efter hur de andra är bokade) då kommer de se ut såhär:

Måndag - Calendula. 8-14 (Rast 10.30-11.00)
Tisdag - Calendula och Lavendel. Calendula 8-10.30 Lavendel 17-19 (Ingen rast)
Onsdag - Lavendel. 8-14. (Rast 11.30-12.00)
Torsdag - Lavendel. 8-14. (Rast 11.30-12.00)
Fredag - Lavendel. 8-15 (rast 10.30-11.00 och 12.30-13.00)
Jobbtid/v= MAX 27,5tim (beror på hur mycket bokningar jag får)

Och hoppas de kommer gå ihop ekonomiskt där nere nu^^ annars blir ja hemmafru Robert :P bara så du vet^^

nä. nu ska jag sätta mig och grubbla lite i sängen å glo tv. är inte på toppen av isberget än^^

gonatt alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar