söndag 3 oktober 2010

som ett expresståg

snygg med kläder på men katastrof när hon blev naken. men hallå..

tankar igen.

självplågning. datorn går sönder. inga pengar. meningslöst. skatten 12 nov. julafton. nytt år. stress. ångest. döda fiskar. kartonger fulla lägenheten. diskberg. flytt. plugg. kärlek. skuld. träning. tävling. press. panik. stöd. trygghet. mediciner. kost. tomt kylskåp. självkänsla. du. vänner. riktiga vänner. familj. telefon. stil. perfektionist. gränser. tid. kropp. bilder. hus. djur. barn. kamera. liv. hobby. vara bra på nåt. pesten.. pestens tid är nu här. rädsla och skräck.

vem är jag.

vem vill jag vara.

vem lever jag för? inte mig iaf.

vem är du?

jag dundrar fram som ett expresståg som inte har någon broms. jag kan inte stanna. maler bara på med skiten. skiten jag aldrig kommer bli av med. ohanterbart nu.

men ring inte, vill inte prata i telefon, orkar inte. har inte svarat då folk ringt på länge. gillar inte prata i telefon längre. ser ingen mening i att småprata. jag blir bara på dåligt humör.

varm dusch igen. släppa tankar. kanske tårar. men känns inte som jag orkar släppa den fasaden nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar