tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag

Spenderas i vindeln. själv. övar aerobic och önskar att de ska sitta nån gång!

imorrn får jag träffa Robert igen. jag längtar en hel jäkla massa. plocka upp honom från flyget å sen dra på hotellet.

idag blir de träning aerobic. ja å emma ska snart gå på en promenad i det underbara vädret med! helt magiskt! jag älskar verkligen solen!

kl 14.30 ska jag och maria ha styrketräningsexamination. de kommer gå great. jag är inte nervös för 5 öre. de är ju mitt element ;)

imorrn blir de att åka längdskidor på nydala :O haha! får se om ja bryter nå ben eller ej :P sen eventuellt öva aerobic. åka till tatueraren Schepi. http://www.schepistattoo.de/ ja finns med i galleriet tom ;) sen förhoppningsvis umgås med underbaraste Anna :) men SEN är de hämta Robert dags :D

torsdag = aerobicexamination! NERVÖS! jag vill de ska sitta nu! men de gör de inte. ska öva mer nu. armarna måste med på nå vis :S wish me luck!

heippa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar