måndag 19 mars 2012

När växte man upp?

Var ett tag sen jag skrev men en tanke slog mig i helgen.

När växte man upp? när växte du upp? jag kan inte sätta fingret på de. men värderingarna jag förr tyckte var helt ok, tycker jag idag är helt störda. nu ser jag fram emot familj, hus, djur, bra jobb, träffa sina vänner å bara visa massa kärlek! som Anna skulle säga "man bara feel the looove".

vi satt Anna å jag å surrade om att vi längtar tills den dagen vi har våra familjer, barn, hus nära varann och bara bjuda över varann
på middag å slappa med ett glas vin. tänk så underbart. nu är det så att man måste "boka" när man ska hinna träffa varann, bara för att man har så mycket att göra och de känns ju hyffsat värdelöst :(

när saker går framåt för vissa går de bakåt för andra. jag står nu fett stilla. jag har kärlek i min kropp. men min pojke är 71,5 mil bort! det gör ont bara jag tänker på det. vill bara dit. det är typ 60 dar kvar innan jag går ut skolan. om 18 dar kommer dock Robert upp å om 20 dar åker vi
båda ner till södertälje, för att jag ska spendera mitt påsklov där nere och förhoppningsvis jobba om dagarna på Telges Hälsocenter.

Imorse försov jag mig :/ jobbade 14.15-21.45 igår (fredag 17-21, lördag 11-17) sen for ja å sov hos Simon. imorse hade jag ställt väckaren på 8.10.. vaknade å snoozade^^ vaknade då Annie skickade ett mess 9.10. ooops^^ haha! trycka äggmackor å sen insåg jag de snöat 1dm! WTF! vi hade ju nästan fått vår! aja... bara å köra till vindeln å ha yoga. nu ska vi ha yogateori.

dags att rycka upp sig nu. japp. men hur? varför är man så lättpåverkad av omständigheter?

haha! jag och Anna lyssnade på denna i lördags^^
http://www.youtube.com/watch?v=7-0xbg_irEA sjukt flumm xD

nääää! upp me humöret å iväg till skolan igen.. KÖR!

heippa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar