tisdag 9 juli 2013

Sälja boende

Ja nu är det avklarat. Lägenheten lades upp på hemnet den 28juni för 375 000:- (Robert köpte den för 250 000:-)

Visningen för lägenheten var både den 3 och 4 Juli. På första visningen mötte jag 15 personer på väg ut från vår lägenhet. Jag blev chockad. Hela 18st var på första visningen (Redan här frågade de mäklaren Tinna Briem om de fick lägga bud, hon sa att det gick bra att maila och smsa henne) Dag 2 så kom det 4st. Men budgivningen var redan igång. Innan den 2a visningen låg budet redan på 395 000:- Igår var det klart (efter en paus från fre kl.15 till mån kl. 10) Vi är stolta och sjukt jävla glada. Vår lägenhet såldes för 675 000:- och vi skrev papper igår :) Det var 11st olika budgivare. Jag fick sms för varje bud som gjordes - HELA 42ggr höjdes priset av budgivarna! Vilket gjorde att vår mäklare fick eld i rumpan och insåg att hon kunde verkligen sälja vår lägenhet :)

Idag har varit en flummig dag. Lugnt på jobbet. Jag är väl medveten om att på fredag är det slut. Jag har varit i 13 månader på samma ställe. Vad ska jag göra nu? Jag hittar inte något jobb. Eller har inte fått svar på de som jag verkligen skulle kunna tänka mig. Jag hoppas fortfarande. Plugga vet jag inte om jag är pepp på. Vet ännu inte vad jag vill göra. Jag ger det en chans att bara dra till Umeå och känna mig för och kanske öppnas någon ny dörr :)

Troligen så åker jag till Sälen på torsdag. Med ett släp grejer från lägenheten (som vi ännu inte packat än^^) och jag vill ta med mig Hugo (Suzuki Gsxr 1000 om någon missat min fina!). Frågan är väl var jag ska ha den? :/ Händer nåt med den med (Fick ju Roberts cykel snodd utanför jobbet) Så kommer jag fan brinna upp av ilska! Nä nu ska vi inte ta ut nåt i förskott. Men man måste ju vara rädd om det man håller kärt!

På söndag den 21a kommer jag nog till Umeå. Sen var jag ska he grejerna jag tar med vet jag inte riktigt^^ Vi måste nog mäta lite då vår 1a i umeå är på 14? kvm xD haha!

Bjuder på lite lägenhetsbilder som lades upp på hemnet & fastighetsbyrån! :) Nöjd Ninni! :D



Annonsen:






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar