måndag 16 april 2012

Dagarna som gått i Södertälje

långfredagen den 6e april komme Robert upp till umeå. samma dag såg jag att någon kört in i min bil på Annas parkering på böleäng. jag blev inte så nöjd. vi var tvungen att göra en polisanmälan osv. fredagen spenderades i baggård hos Annas föräldrar. mycket trevligt även om jag inte hade någon röst att prata med (tappade den under veckan då jag var sjuk).

på fredagskvällen så for vi tillbaka till umeå för att umgås med Roberts kompis Emma. sen gick dom ut på krogen och jag stannade i lägenheten hos Anna och Robin som vi fick låna för att slippa åka till vindeln. (orkade inte gå ut på krogen då jag inte kände mig så pigg och inte heller kunde prata)

lördag åkte vi till hans mamma i åmsele och hälsade på. lilla Tor var så söt och lekte med shackpjäser i mitt knä hur
länge som helst och det var mysigt :) på kvällen for vi till hans pappa i hällnäs och sov där till söndag.

söndag fick Roberts pappas man Lars renovera min trasiga kropp. knäckte väl typ ungefär allt^^ pubisleden (som tydligen sabbat det mesta. kopplat ur mina rumpmuskler och höftböjare), nacken c3-c4, th12 (tror jag det var), sen nåt i hålfoten som var knäppt. han kände även så muskelsenan biceps inte hoppat ur skåran som sitter på armen, det hade den inte. men mina pectoralismuskler var fett korta och gjorde ont som fan då han körde in fingret (fick fett blåmärke som fortfarande sitter kvar :P haha) sen knäckte han även lite i axeln men det minns jag inte vad det var. dock de MES
T smärtsamma var när han masserade och la sin underarm på mitt vänstra lår och styrde hela muskeln framför sig SATAN så pain, de sprutade bara tårar och jag skrek fan på bänken. (de musklerna som använts då höftböjaren och rumpan var urkopplade). ja, jag vet inte om ni fattade nåt av detta men jag hade en hel del pain iaf :P när jag då sen skulle betala iaf så sa han att jag nu var "en i familjen" och inte behövde de. de var himla snällt och jag blev så sjukt glad! :)

söndags eftermiddagen så fick vi skjuts av Crydd och Lisa till umeå för att sen åka vidare till södertälje. tack snälla! :)

väl på bromma så komme Therese och Bettan å plockade upp oss å körde oss hem till Therese å Krilleeeee. där slappade vi med film och jag somnade på Roberts bröst å sov i princip hela hostel 3? eller vad de nu var dom såg :P sen hem å sova. jag behövde sova bort min jäkla förkylning.

blev jobb tis-lör. och kan även berätta att jag nu skrivit på anställningspapper där. freaking awesome! timanställning tillsvidare. hihi :)

imorse var en jobbig morgon. Robert for på jobbet efter 6. jag grät när han klev utanför dörren. ensamheten jag kände då var inte rolig. hela min kropp blev tom och kall, och kände tårarna rinna nerför kinderna. underbara människa, att du kan göra mig så glad. men så fort ledsen med. jobbigt.

komme hem till umeå igen kl 12.15 idag. hemma i vindeln 14.15. blö. jag längtar redan tillbaka. längtade tillbaka redan igår när jag inte ens farit därifrån.

har tvättat efter jag kommit hem idag. ska gå å hämta de nu. sen bara slappa framför californication.

pengar är för övrigt en stor tanke i mitt liv nu. har inte många hundralappar kvar nu och ska ändå: tanka bilen (för ska in till umeå 5ggr denna vecka!), betala läkarbesök imorrn då jag ska kolla upp stenen i handen, betala ansiktsbehandling + fransfärgning på onsdag (har dock
presentkort så blir inte så mkt), betala psykologen på torsdag. ja sen har jag inte en så mycket som ägg i kylen så vete fan vad jag ska äta under veckan. SÄMST! känns inte bra alls. snacka om klump i magen.

onsdag ska bilen lämnas in på en kontrollbesiktning. de ska kolla vad de måste beställa in för delar, lack osv. skulle ta typ 20 min. sen får vi se när jag får lämna in den på lagning. känns inte kul att lägga ut typ 2500 spänn på att parkera EN natt på Anna och Robins parkering. jag och Robert hade ju ffs kunnat bo på lyxigt hotell den natten för de pengarna. VÄRDELÖST.

hmm. undra om de var nåt mer. JO just de! min kropp har seriöst förfallit. jag vet inte om de är för att jag känner mig så bekväm med Robert eller vad det är. men nu är de slut med dumheterna. JAG mår inte bra av att se ut som jag gör nu. så nu är de lite mer koll på maten för de första. har varit kass på att få in rutinerna på kvällstid osv. sen så blir de nu framöver en vit period. min kropp mår inte bra av den spritkonsumtion som blivit på slutet. så thats it. bjud mig nu inte på massa skit för då kommer jag bli argsint^^ vit tid börjar nu!^^ haha. lät nästan rasistiskt. skrattar.

aja. de här blev ju ett fett långt inlägg :P nu ska jag ladda ner en app som Lisa tipsade mig om xD in i fördärvet Ninni. japp xD

Gokväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar