måndag 23 april 2012

tårar

skulle se filmen att välja glädje med Kay pollak. jag hann somna 3 ggr. förstår fortfarande inte slutet med brädor. aja. den var ju lite speciell.


imorse var jag helt svimfärdig när jag vaknade. yrade omkring och ställde mig i duschen. sen till skolan. berättade för de som var där att min historia nu ska ut ur mig. datumet är bestämt och de är inom en snar framtid. det känns jobbigt.


jag låg på spikmattan i nästan 1,5 timme på yogan idag. de var välbehövligt. min rygg och nacke är HELT stumma och de värker hela tiden. inte liksom träningsvärk utan pure fucking pain som man bara får när de är känslorna som satt sig i kroppen. vet hur de är för jag känt de förut.


annica var snäll och masserade mig idag. har aldrig haft så ont som nu. kändes som att hon kunde plocka lös ryggmusklerna en efter en för att de var så hårda. usch.


jag pratade med sara idag med. de komme ut känslor. jag har varit orättvis. men jag känner inte att det är fel. jag förstår inte. känner mig blockerad och orolig att tappa honom. därför är jag konstig nu. jag vill bara dit. men nej. istället kommer dåliga sidor av mig fram och jag beter mig fel. vi har diskussioner.


mamma och pappa komme oinbjudna med min cykel efter skolan. jag gillar inte när folk kommer oinbjudna. men vi pratade ute, jag klippte klorna på hundarna. båda föräldrarna verkade konstiga. jag vet inte varför men nåt var de..


pratade med robert vid 17. grät i örat på honom idag för att jag frågade varför han inte svarat nåt på de jag skrev på fb. han sa: "men nu får du skärpa dig. är de verkligen de som betyder nåt för dig"?


jag satte mig i duschen 20.30. satt där och bara grät. kunde inte hålla de tillbaka. jag förstår inte. känner mig borttappad och har inte huvet med mig. ensam på ett sätt. jag fattar inte varför jag körde pecs igår. sjuk träningsvärk och när jag masserade lite på mig själv så föll jag bara ihop på golvet och grät ännu mer. de var otroligt jobbigt. obehagligt och äckligt. äckelkänslor som inte går att tvätta bort. känns som att jag vill kräkas. nu vill jag bara ligga och sova i flera dar. men det går inte..


för att handkirurgen ringde idag och jag fick en tid imorrn kl 9 för att plocka bort stenen. skulle ta 1,5 timme med lokalbedövning osv. så de går nog bra.


på onsdag ska jag än en gång till umeå kl 10 och fara på en undersökning av mina käkar och kolla om jag får va med i deras käkstudie.


aja. nu lägga mig igen. snorig som fan, ont i kroppen och ögonen.


gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar