tisdag 22 oktober 2013

Guldkorn i vardagen

Det har varit en intensiv helg. Med massor med folk, massor med alkohol och massa mat!

Här är alla som var här eller kikade förbi:
Jag, Robert, Therese, Krille, Niklas, Vickan, Andreas, Amanda, Camilla, Emma N, Emma C, Crydd, Lisa, Frida, Benny, Mimmi, Erik och Marie.

Jag och Robert är väldigt nöjda med helgen. Vi har haft trevligt och ätit & druckit gott. Robert däckade 00 på fredagen^^ jag partade lös rätt hårt med:p blev en tung söndag. Igår städade jag ihop allt och började städa. 1 sopsäck full med pantburkar och 5 systempåpsar med glasflaskor^^ och 10 tvättmaskiner!!

Idag har de med varit fullt upp men varit lite lugnare. Är nog kanske fortfarande bakis?:p

Jag tittar nu på masterchef och är sjukt hungrig. Blir nog någon mat nu. Inte i deras klass men:p

Jag och Robert pratade om våra räkningar igår. Vi ska ut med minst 27 000:- (varav 15 000:- är pelletsen) och han får inte en hel lön och jag får ju inget. Va fan. Det börjar kännas att jag inte har något jobb nu. Paniken stiger. Jag vet att det alltid löser sig, men nu börjar de bli jobbigt.

Nu mat annars blir jag tjurig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar