onsdag 30 oktober 2013

Ögon, Hjärta, Själ

Jag har just varit hos grannen och var full rulle med 6 barn där. 

Pengar tynger mig nu. Jag har lite pengar kvar men nu när räkningarna ska betalas så flyttas allt över till Robert.

Så nu har jag inget längre. Inget att glädjas åt. Många längtar till jul. Men som ni kanske vet så tycker jag ej om jul. Det känns bara ledsamt och stressigt. I år blir de kanske lite mys med min älskling. Fira hemma och eventuellt kära vänner.

Jag har uppenbarligen prioriterat helt fel. Jag har prioriterat städ och utseende. Skulle prioriterat att hålla koll på mina jobbpapper å sånt. Har letat idag men hittar inte ett papper som jag måste ha till alfa-kassan. Suck.

När jag gått hem från grannen så fick jag tårar i ögonen. Jag vill verkligen ha en hund. Det är så tomt. Nu när Robert är i Umeå så är de ännu värre. Jag har egentligen tusen saker jag måste styra med för att försöka hitta jobb men går segt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar